המשטרה עצרה שני אנשי שב"ס שביצעו את הלינץ' בנתין הזר

    קובי פינקלר 1 Comment on המשטרה עצרה שני אנשי שב"ס שביצעו את הלינץ' בנתין הזר
    21:31
    01.05.24
    אבי בלום No Comments on איש מירון: "למה לא העמידו מיגוניות בהר?"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמש (שלישי) פרסם דובר צה"ל תא"ל מוטי אלמוז כי המשטרה הצבאית תחקור את הפיגוע שאירע בתחנה המרכזית בבאר שבע שבו נהרג חייל צה"ל ונפצעו רבים ובנוסף – אזרח אריתראי נורה על ידי כחות הביטחון לאחר שחשבו לשווא שהוא מחבל.

    לדבריו של אלמוז אמש, "במסגרת הפקת הלקחים מהאירוע אנחנו בודקים שני נושאים – הראשון הוא אירוע הריגתו של הבטום זרהום ז"ל. השני, התנהגות החיילים ששהו באזור הפיגוע, ההנחיה הקיימת לחיילים בכל מקום היא לחתור למגע ולהסיר את האיום גם כשהם נמצאים במקום אזרחי".

    היום פרסמה המשטרה כי התבצע מעצר חשודים בביצוע הלינץ שנערך בנתין הזר במהלך הפיגוע בבאר שבע, לדברי המשטרה, "הערב עצרו חוקרי ימ"ר נגב – ארבע חשודים בביצוע הלינץ בנתין הזר, צפויים מעצרים נוספים".

    בהמשך התברר כי העוצרים הם שני אנשי שב"ס, בעקבות כך גינו בשב"ס את מעשיהם, "נציב בתי הסוהר מגנה את ההתנהגות הבוטה בה היו מעורבים עפ״י החשד גם סוהרים. האלימות נוגדת את ערכי הארגון ועל כן בהתאם לתוצאות החקירה, נפעל על מנת להוקיע את המשתתפים באירוע ולמצות עימם את הדין גם במישור המנהלי".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אל תשכחו שהוא זוהה בטעות כמחבל, וככה ממש צריך לעשות למחבלים… אם יענישו אותם בחומרה- אנשים יפחדו לפגוע במחבלים- מה שעלול לגרום לנפגעים רבים יותר בכל אירוע.